Friday, March 6, 2009

Wedding Plans

1. How old are you?
= forever 17 hehehe

2. Are you single?
= yes. AAANNNDD available

3. At what age do you think you’ll get married?
= hmm, dunno

4. Do you think you’ll marrying the person you are with now?
= im with no one. so, no. hahah

5. If not, who do you want to marry?
= Edward Cullen!!! nc, sorry i broke my promise haha

6. Who will be your bridesmaid & bestman?
= I know my bridesmaid will be one of my cousins coz they've requested to be bridesmaid at my wedding. Kinda silly though, coz i dont have any plans to marry yet. still no calon :P

7. Do you want a garden/beach or traditional wedding?
= A garden wedding would be nice

8. Where do you plan to go on honeymoon?
= The caribbean!

9. How many guests do you think you’ll invite?
= As many as possible. The more the merrier kan :)

10.Will that include your exes?
= maybe not. would you like to see your life partner's exes at the wedding? thought so.

11.How many layers of cake do you want?
= how many is too many? hehhe. okayla.. sikit ja, maximum 4

12.When do you want to get married, morning or evening?
= evening :D

13.Name the song/tune you’d like to play at your wedding.
= Boyz II men I do
= U.N.V So In Love With You

Just these two :) simply because the two songs have a wedding theme to it :)

14.Do you prefer fine dining or just normal spoon & fork/knife?
= Fine dining

15.Champagne or red wine?
= Red wine

16.Honeymoon right after the wedding or days after the wedding?
= Right after

17.Money or household items?
= Money!! hahaha..

18.How many kids would you like to have?
= havent really thought about it yet

19.Will you record your honeymoon in DVD/CD?
= you mean like a sex tape? oh nooo. NEVER.

20. Whose wedding plan would you like to know next?
= lemme see...

(1.) Daphne Fay
(2.) Diana
(3.) Danne
(4.) Eudora
(5.) Jathrow


P.

2 comments:

DocJjs said...

Hahaha... should I start planning when its not on my priority list now? What if I say its kinda' like your plan?

Pammie said...

It's not in my priority list now too but i just did it because a friend tagged me.. plus i was feeling REALLLLY bored.

It's ok la. I tagged u because i never tagged you ba heheheh